STUDENT ENGAGEMENT IN LEARNING IN THE POST-PANDEMIC PERIOD (A CASE STUDY ON STUDENTS OF SMP)
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Asla, A. (2010). Pendekatan Kuantitatif dan Kualitatif Serta Kombinasinya dalam Penelitian Psikologi. Pustaka Pelajar. Yogyakarta.
Dimyati dan Mujiono. (1994). Belajar dan Pembelajaran. Jakarta : Departemen Pendidikan dan Ke Slameto. 2003. Belajar dan faktor-Faktor yang Mempengaruhinya. Jakarta : PT Rineka Cipta. ipta. rya. Nasution, S. (1982). s-azas Kurikulum. Bandung : Jemars budayaan
Hikmah, A. N., & Chudzaifah, I. (2020). Blanded Learning: Solusi Model Pembelajaran Pasca Pandemi Covid-19. Al-Fikr: Jurnal Pendidikan Islam, 6(2), 83-94.
Nur. Z. (2021). Efektivitas Pembelajaran Pasca Pandemi Covid-19 Di Mts Negeri 1 Makassar.
Rapanta, C., Botturi, L., Goodyear, P., Guàrdia, L., & Koole, M. (2021). Balancing Technology, Pedagogy and the New Normal: Post-pandemic Challenges for Higher Education. Postdigital Science and Education, 3(3), 715–742. https://doi.org/10.1007/s42438-021-00249-1
DOI: http://dx.doi.org/10.32497/jolali.v2i1.4266
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2023 Farikah Farikah Farikah